Totaal: 0,00
Totaal: 0,00

Verzendkosten

Voor alle bestellingen binnen Nederland geldt dat wij gratis verzenden tenzij anders aangegeven.

Wij verzenden al onze producten via met het op dat moment voordeligste vervoerder als pakket. Hierbij zit standaard een Track & Trace code.
 

Pakket niet ontvangen?

Controleer de Track & Trace code van het pakket. In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code.
Via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.

Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?

Heb je misschien een ‘Niet thuis-bericht’ ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.
Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact met ons op. 

Herroepingsrecht, garantie en retouren formulier

  • U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling zonder opgave van reden te annuleren / retourneren.
  • U krijgt dan het volledige bedrag inclusief de eventueel betaalde verzendkosten binnen 30 dagen, na ontvangen van de retourzending, teruggestort.
  • Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren (incl. evt. kado en samples) in de orginele staat, verpakking en ongebruikt geretourneerd worden.
  • Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kunt u ons formulier van herroeping invullen en retourneren per post of via info@meerecom.nl naar het onderstaande adres.
  • Kosten voor het retour sturen van uw thuis naar onze webwinkel zijn voor uw eigen rekening.
  • Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat onze webwinkel niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een Track & Trace code en bewaar deze goed. Wij nemen geen beschadigde pakketten in ontvangst.


Uitzonderingen van retourneren

Wij nemen producten niet retour indien: 

  • Producten die door u beschadigd zijn.
  • Pakketten die niet voldoende gefrankeerd zijn. 
  • Producten die door Meer e-commerce tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de klant, zoals ontwerpen speciaal op verzoek van de klant gemaakt. 
  • Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn, bv producten met daarin namen verwerkt
     

Garantie

Mocht een product een productiefout hebben, kunt u het product retourneren in overleg met ons.
Neem hiervoor de volgende punten in acht: 

  • Neem hiervoor ten allen tijde eerst contact met ons op zodat wij weten wat er aan de hand is. 
  • Producten die opzettelijk beschadigd zijn, vallen niet onder de garantie.
  • Producten die niet bij ons zijn gekocht maar elders, vallen niet onder onze garantie. U dient hiervoor contact op te nemen met degene waar u het product heeft gekocht.